Pogoji poslovanja

Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.neeslovenia.si in ne preko ostalih metod obveščanja.

V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini neeslovenia.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij

NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P., STROKOVNO SVETOVANJE NA PODROČJU KOZMETIKE
Gvajčeva ulica 2
2000 Maribor
Matična številka: 3386201000
Davčna številka: SI 98106597

IZPIS IZ POSLOVNEGA REGISTRA SLOVENIJE na dan 5.2.2022

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja tis, NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P. (po ponudbi / predračunu / kreditne ali debetne kartice / kripto valute).

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P. je davčni zavezanec, cene vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Znesek dostave 3,50 EUR po Sloveniji ali več v druge države v skladu s poslovanjem Pošte Slovenije. Ob znesku nakupa nad 70 EUR, je dostava brezplačna.
Škodo za poškodovane pošiljke krijemo v primeru, če je bila pošiljka poslana s priporočeno pošto. Škodo se dokazuje s slikami poškodovane pošiljke, ki jih pošljete na naš elektronski naslov info@neeslovenia.si.

NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P., kupcu ob zaključku naročila izda račun, ki ga je ta dolžan preveriti. O morebitnih napakah na računu je potrebno obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Nakup s predplačilom: strošek kupca je znesek izbranega izdelka ter strošek pošiljanja (v kolikor je skupni znesek nakupa pod 70€).

Promocijske kode

Občasno bralcem e-novičk (elektronski obveščevalec) ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, kot so popusti ali darila. Promocijska koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se jo z vnosom pri zaključku naročila. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Oddaja naročila

Izbrani izdelek preprosto oddate v košarico.

Nakupovanje lahko nadaljujete kjerkoli, izdelek bo ostal v košarici. V zgornjem desnem kotu (“košarica”) lahko med nakupovanjem spremljate količino izdelkov v košarici.

Ko želite zaključiti nakup, kliknete »na blagajno«.

Izpolnite podatke plačnika, preverite izdelke, količine, dostavo, ter način plačila in kliknite “zaključi nakup”.

Ob kliku “zaključi nakup” popravek naročila ne bo več mogoč preko sistema, lahko pa naročilo popravite tako, da mi pišete na info@neeslovenia.si .

OBVESTILO O OBVEZNOSTI IZDAJE RAČUNA IN IZROČITVI RAČUNA KUPCU:

(1) Zavezanec mora v poslovnem prostoru na vsaki elektronski napravi za izdajo računov ali drugem kupcu vidnem mestu objaviti obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun.

(2) Kupec blaga oziroma prejemnik storitve mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora in ga na zahtevo predložiti pooblaščeni osebi davčnega organa ali Tržnega inšpektorata Republike Slovenije.

(3) Minister, pristojen za finance, podrobneje določi vsebino in obliko obvestila o obveznosti izdaje računa in obveznosti kupca da prevzame in zadrži izdani račun iz prvega odstavka tega člena.

Sprejem naročila

Po oddaji naročila boste na svoj elektronski naslov dobili predračun s podatki za plačilo. V kolikor je nakup bil narejen s drugimi plačilnimi sredstvi, boste prejeli na vaš elektronski naslov potrdilo o nakupu.

Odprema blaga in dostava

Ponudnik v roku od dva (2) do sedem (7) delovnih dni od prejema plačila pošlje pošiljko. Naročene izdelke vam bo dostavil naš partner Pošta Slovenije. Pošiljka v 99% primerov prispe že naslednji delovni dan po odpošiljanju, uradni rok dostave, za katerega je naš pogodbeni partner zavezan, pa je 3 dni. Po odpremi pošiljke boste na vaš e-poštni naslov prejeli obvestilo o zaključku naročila. Za zamude dobav zaradi ne-ažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. V primeru neuspele dostave, je paket na voljo za prevzem v lokalni poslovalnici Pošte Slovenije.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z določbo 43.l.člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški oz sedmega odstavka 43.d. člena od tega zakona.

V primeru od odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne in izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. Točko prvega odstavka 43.b člena.

Po določbi b 43. D člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ali preko spletne strani.

Kupec nima pravice do odstopa od nakupa za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Barva izdelka, ki ga vidite na svojem ekranu, lahko odstopa od dejanske barve natiskanega artikla, zaradi odstopanj prikaza barv na posameznem (kupčevem) zaslonu. Uveljavljanje garancij zaradi odstopanja barv ni možno.

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Blago je potrebno vrniti na naslov:
NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P.,
Gvajčeva ulica 2
2000 Maribor

Kupec zraven priloži račun in obrazec za odstop od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti v nepoškodovano in v nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o vračilu blaga.

V kolikor so ti pogoji izpolnjeni ponudnik vrne kupcu kupnino brez poštnine najkasneje v roku 14 dni. Kupnina se nakaže na transakcijski račun kupca, ki ga ta sporoči v obvestilu o vračilu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga.

Obrazec za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj »

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj »

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvari napaki obvestil prodajalca.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezano k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja podjetje NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja ter naslov za dostavo (če se razlikuje od primarnega naslova),
  • državo prebivališča
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki.
  • čas in datum registracije,
  • arhiv komunikacije s ponudnikom (podjetje NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P.)

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

V primeru naročila na naše e-novice bomo vaše podatke uporabili za to, da vas obveščamo o novostih, novih izdelkih ali morebitnih akcijah.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Nacionalna poklicna kvalifikacija vizažist/vizažistka

Nacionalna poklicna kvalifikacija Vizažist/Vizažistka se izvaja v poslovni enoti Makeup studia Bella na Dupleški cesti 95, 2000 Maribor. Tečajnice ob prijavi podpišejo pogodbo o sodelovanju, kjer so vse podrobnosti o poteku in plačilu tečaja.

Zoom masterclass tečaji

Zoom Masterclass tečaji potekajo v živo po predhodnem dogovoru s stranko. V kolikor pride do tehničnih težav, se tečaj prestavi na drug termin. Ob naročilu tečaja se stranka zaveže, da bo izbran tečaj obiskovala do konca. Denarja za Zoom Masterclass tečaj ne vračamo. Tečaji potekajo preko aplikacije ZOOM in na modelih, ki jih stranka pridobi sama.

Darilni bon (kupon)

Ob naročilu darilnega bona (kupona) prejmete le-tega po pošti. Darilni bon se lahko vnovči za vse vrste tečajev ter nakup izdelkov Nee Makeup Milano v poslovni enoti Makeup studia Bella na Dupleški cesti 95, 2000 Maribor. Darilni boni so oštevilčeni in imajo rok trajanja eno(1) leto. Vrednost bonov ni omejena.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina neeslovenia.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Nee Makeup Milano Slovenia in logotip sta v lasti podjetja NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P..

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@neeslovenia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Z uporabo naše spletne strani soglašate z objavljenimi pravili. O spremembah pogojev in pravil vas bomo sproti obveščali na naši strani.
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja NEE MAKEUP MILANO, shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti.

Upravitelj spletne trgovine (podjetje NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P.), podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi NEE MAKEUP MILANO BARBARA VISKET S.P. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
neeslovenia.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno stran na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih spletna trgovina neeslovenia.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le v primeru, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v primeru potreb sodišča ali drugih državnih organov za izvajanje postopkov, za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine neeslovenia.si.

Politika piškotkov

Naša spletna stran uporablja piškotke. To so majhne datoteke, ki jih ob obisku naložimo na vaš računalnik oziroma mobilno napravo. Tako lahko prepoznamo, ko se vrnete na spletno stran ter omogočimo njeno boljše delovanje in uporabo.

Piškotki ne vsebujejo osebnih podatkov oziroma informacij, ki bi vas lahko identificirale.

Izjavljamo, da lastnih piškotkov ne bomo posredovali tretjim osebam.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 6.2.2022